7.6 /10 Trustpilot gebaseerd op 2 reviews
015 204 40 00
Kies uit 175+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Delft
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Pimp & Ho Party in Delft

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Pimp & Ho Party in Delft

Haal meer uit je vrijgezellenfeest in Delft, maak van je huwelijksfeest iets spectaculairs of regel zomaar een Pimp & Ho party met vrienden! Tijdens de Pimp & Ho party van Prinsenstad Events wordt het decor van jullie partylocatie in hartje Delft voorzien van sexy gastvrouwen, een professionele DJ en een gezellige quiz! Op een prachtige locatie in Delft staan onze 'sexy ladies' klaar om jullie gezelschap feestelijk te ontvangen met een heerlijk glas bubbels.

Om helemaal in de stemming te komen, kunnen jullie natuurlijk ook wat lekkere cocktails bijboeken!

De Pimp & Ho Party duurt 4 uur dus je hoeft je zeker niet te haasten. De avond begint met een heerlijk buffet en iedereen kan onbeperkt genieten van de drankjes uit de Hollandse bar. De dansvloer staat klaar, dat wordt dus even lekker swingen met alle Pimp's en Ho's! De DJ draait een aantal hits voor jullie die simpelweg lustopwekkend genoemd kunnen worden. Yo DJ pump.. ehh.. pimp this party!

Speel onze gezellige quiz en geniet van onze zingende Pimp die het natuurlijk goed doet bij de dames! Natuurlijk is er een professionele fotograaf aanwezig om alle feestelijke en sexy momenten op beeld vast te leggen!

Inclusief:
  • Feestelijke ontvangst met bubbels
  • Professionele DJ verkleed als pimp
  • Aankleding in stijl
  • Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
  • Uitgebreid Buffet
  • Borrelhapjes
  • Quiz met ludieke prijsjes

Optioneel:

- 2 gastvrouwen
- Paaldans demonstratie
- Fotograaf
- Optreden zingende pimp of ho

De prijs is gebaseerd op onze vaste feestlocatie in het centrum van de stad.

Reservering voor kleinere groepen:

Kom je niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit gezellige themafeest van Prinsenstad Events? Als je bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kan je ook gewoon voor minder personen boeken!

Is het ook mogelijk om het arrangement in een andere taal te verzorgen?
Uiteraard! Onze gidsen spreken meerdere talen en begeleiders spreken Engels. Heeft u een voorkeur voor een specifieke taal, geeft het dan gerust door.
Wij zijn met minder deelnemers dan het minimale aantal. Kunnen wij dan toch boeken?
Dit is natuurlijk geen probleem. Al onze arrangementen zijn voor minder deelnemers te boeken. De enige voorwaarde die wij hiervoor hanteren, is dat voor het minimale deelnemers aantal in rekening wordt gebracht.
Waar starten de arrangementen van Prinsenstad Events?
Uiteraard hangt dit af van het gewenste arrangement. Alle arrangementen starten in het centrum van Delft en vaak kunnen wij het arrangement laten starten op de door u gewenste locatie. Uiteraard kunt u bij de medewerkers van Prinsenstad Events uw voorkeur bespreken.
Hoe weet ik of het arrangement beschikbaar is?
Als u tijdig reserveert is vrijwel ieder arrangement voor ons nog te organiseren. Wij werken op basis van aanvraag en beschikbaarheid. Wanneer u de voorkeurstijden en -datum aan ons doorgeeft kunnen wij via onze systemen spoedig aangeven of het arrangement beschikbaar is. Uiteraard raden wij altijd aan om zo spoedig mogelijk te reserveren, gezien wij dan jullie arrangement opnemen in onze planning.
Hoe laat beginnen de arrangementen van Prinsenstad Events?
Wij werken zo veel mogelijk op maat, dus bij Prinsenstad Events kunt u zelf de tijden aangeven waarop jullie willen starten. Staan er tijdstippen op de website, dan is dit altijd een programma indicatie en ook hier kunt u zelf de gewenste tijden aangeven.
Is het mogelijk om bij een andere groep aan te sluiten?
Helaas is dit niet mogelijk bij Prinsenstad Events. Alle arrangementen worden voor een privé gezelschap georganiseerd en wij passen de wensen aan per groep. Hierdoor is het niet gewenst als er andere deelnemers aanwezig zijn.
Wat zijn de regelingen wanneer het regent?
Bij slecht weer gaan onze arrangementen ook door. Dit is in principe een risico wat u neem, wanneer er voor een buitenprogramma gekozen wordt. Uiteraard zijn er wel een aantal oplossingen te bedenken, want zo kan er in overleg met de begeleider/gids besproken worden om even te schuilen en een drankje te drinken in een café of restaurant (op eigen kosten). Daarnaast kunt u vooraf ook bij ons poncho’s of paraplu’s bespreken.
Hoe gaan wij van punt A naar punt B?
De begeleiders van Prinsenstad Events zorgen uiteraard dat iedereen op de hoogte is waar hij/zij verwacht wordt. Mocht u een arrangement geboekt hebben, waarbij een gids aanwezig is dan gaat u natuurlijk met de gids van punt A naar punt B. Mocht er geen begeleiding aanwezig zijn, dan communiceren wij vooraf wandelkaartjes die u kunt gebruiken.
Is het mogelijk om de bedrijfsuitjes en arrangementen van Prinsenstad Events fiscaal af te trekken?
Voor het aftrekken van bedrijfsuitjes zijn verschillende regels, maar in het algemeen zijn de kosten van het arrangement fiscaal aftrekbaar. Uiteraard is dit wel alleen van toepassing als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn.
Heeft Prinsenstad Events een prijslijst of een brochure beschikbaar?
Prinsenstad Events heeft dit helaas niet beschikbaar. Wij hebben een uitgebreide site, waarop de informatie duidelijk weergegeven staat. Mocht u een vrijblijvend voorstel willen ontvangen, dan horen wij dat natuurlijk graag. In onze voorstellen staat de informatie over het arrangement en ontvangt u eventueel relevante extra informatie.Goed om te weten is dat een voorstel bij Prinsenestad Events ALTIJD kosteloos is.
Wat zijn jullie betaalvoorwaarden?
Wij sturen u een factuur toe, wanneer het arrangement definitief bevestigd is. De betaaltermijn van onze facturen zijn 14 dagen na het toesturen.
Gerelateerde categorieën

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan